2006-11-24

Dagens CuteOverload

8 kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Tycker att bilden, även om den är manipulerad, är helt fruktansvärd. Inte det minsta söt eller rolig alls.

1:23 em  
Anonymous Anonym said...

Öht fattar jag inte vad djur och små barn har på en skönhetsblogg att göra?

2:12 em  
Anonymous Anonym said...

men nu får ni lägga av, allt behöver inte vara så seriöst hela tiden! till och med jag som är 'nästan-vegan' finner bilden rolig. dessutom hör humor hemma överallt.

4:19 em  
Blogger a n n a said...

Ja du anonymous, så länge det inte finns någon International Court on the Content of Skönhetsbloggar som misstycker så kommer vi att fortsätta publicera lite vad vi vill. Vilket förmodligen kan komma att inkludera både gulliga katter och fulsexiga politiker.
Bon weekend!

5:08 em  
Anonymous Anonym said...

Jag älskar annars cute overload-bilder. Och katten här är jättesöt, men det är ju hemskt synd om den och det tycker jag förstör det gulliga och roliga. Såg en videosnutt på en jättesöt hund som vinglade omkring eftersom några killar supit den full. Det var inte heller så jättekul. Även fast hunden var söt.

12:08 fm  
Anonymous Anonym said...

jag VET att den här kommentaren inte hör hemma just här, men jag måste bara få TACKA SÅ MYCKET för tipset om vad som numera är min favoritparfym:

BLUSH by MARC JACOBS.

tror att det var Johanna som skrev om den, minns inte riktigt ..
men beskrivningen och hyllningen av den var så bra att jag i stort sett köpte den 'oluktad' - luktade bara på Intense vid ett tillfälle.

hursomhelst. tacktacktack, den är heeelt lovely!

11:19 fm  
Anonymous Anonym said...

correction: den är en av mina favoritparfymer, och jag är glad att jag köpte en stor flaska! =)

11:23 fm  
Anonymous Anonym said...

johANNA - ett halvt rätt i alla fall, hehehe .. =D

10:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home